Dacă alegi să returnezi sau să schimbi produsele, trebuie sa ne aduci la cunostintă în scris, pe mail, prin sms sau printr-un mesaj pe whatsapp sau pe pagina noastra de facebook oferindu-ne date concrete despre comanda ta, cum ar fi numar factura, numar comanda sau alte date de identificare, însoțite de un motiv, dupa care vei fi contactat/ă de unul din reprezentanții noștri.

Schimbul produselor se face contra cost dacă nu este din vina noastra, spre exemplu: ai ales marimea dar nu ai ales conform tabelului de mărimi, te-ai razgandit și dorești altă culoare.

Costul schimbului este valoarea tur / retur a transportului, adica 32lei.

Schimbul produselor se face gratuit în cazul în care produsul pe care ti l-am trimis nu este numarul/culoarea comandat/a sau are defecte de fabricație care nu au fost sesizate la împachetare și sesizarea acestora se face în termen de 48ore de la primirea produselor.

Returnarea se face prin orice firmă de curierat agreată de dumneavoastră în cazul în care nu doriți schimbarea produsului pe care l-ați ales greșit sau nu vă place dintr-un motiv sau altul; în cazul acesta sunteți responsabil/ă cu costul taxelor de curierat rezultate din trimiterea produselor retur. Drept urmare veți primi contravaloarea platită inițial, inclusiv taxele de transport platite de dumneavoastră pentru primirea produsului.

În cazul în care dorești să ridicăm noi returul prin firma de curierat parteneră, taxele de curierat sunt 28lei. Tu ambalezi coletul, noi trimitem curierul sa-l ridice de la locația ta. Costul acestui serviciu se deduce din contravaloarea facturii ștorno pe care o vei primi pentru returnarea produselor.

Pentru mai multe detalii consultați Termeni și condiții

Meniu